Quick-Support
Anmeldung

Bitte geben Sie uns auch Ihren Namen an.

Mit der Anmeldung zu unserem Newsletter bestätigen Sie, die » Datenschutzerklärung gelesen zu haben und zu akzeptieren.

start of page
Anmeldung

Anmeldung

Lang isch es her

Lang ischs her, weiss nümm gnau wenn, wo ich dWeiche neu ha gstellt.
Neui Gleis, e neue Weg, häd nid glaubt was chunnt, wenn Du mir es vorher hätsch verzellt.

Schlimmi Johr sind denne für mi cho. Ha mich verlore in nur Trur und Schmerz.
Kei Kraft zum goh, wie gfange gsi. Gstorbe isch mis Lache und mis Herz.

Refr.
Doch jetzt bi ich do, wieder uf mim Weg. Es Ziel vor Auge und sHerz am rechte Ort.
Wieder dehei, bi acho, nümm allei. Und vo do, wot ich jetzt nümme furt.

Kenn Dich scho länger, euseri Weg, hei sich ab und zue mol krützt.
Doch nid für lang, churzi Moment. Mit Familie oder so mol uf dr Stross.

Refr.
Doch jetzt bi ich do, wieder uf mim Weg. Es Ziel vor Auge und sHerz am rechte Ort.
Wieder dehei, bi acho, nümm allei. Und vo do, wot ich jetzt nümme furt.

Het halt vo eus, jede sini Gschicht no kha. Zit bruchts bis dr Augeblick isch do.
Denn ischs so wit, vellicht e höcheri Macht. Wo euseri Läbe het lo zämme cho.

Refr.
Doch jetzt bi ich do, wieder uf mim Weg. Es Ziel vor Auge und sHerz am rechte Ort.
Wieder dehei, bi Dir acho, nümm allei. Und vo Dir do wot ich nümme furt.

Und scho es Wili läbe mir die glichi Gschicht. Gniesse Täg und dNächt ganz noch binenand.
Und hüt dä Tag, söll es Zeiche si. Mir göhnd eusri Zuekunft Hand in Hand.

Refr.
Denn jetzt sind mir zämme do, wieder uf em Weg. Es Ziel vor Auge und sHerz am rechte Ort.
Binenand dehei, sind acho, nüm allei. Und vo do, wei mir beidi nümme furt.



28.08.2020 Anmeldung

"Mein Leben: Familie, Fotografie, Natur, Schreiben und Musik. Auch wenn Augenblicke vergehen, unsere Bilder und Worte bleiben.

Thomas Moor